בעולם מושלם ייתכן כי לא היה צורך בשירותיו של בלש פרטי אבל לצערנו- אנחנו חיים בעולם שבו קשה לבטוח באנשים ולתת בהם אמון. לא פעם גם האנשים הקרובים לנו ביותר מעוררים בנו חשד כי הם מסתירים מאתנו משהו. לא פעם, על מנת לגלות את האמת- המוכחשת, המוסתרת – יש צורך בחקירה מאומצת של בלש פרטי מקצועי, מאומן ומיומן. יש אנשים היודעים להערים על זולתם, להציג מצג שווא, ולהסתיר מהם דברים שונים כגון נכסים, מערכת יחסים אסורה ועוד.

תפקידו של הבלש הוא להשיג ראיות והוכחות חד משמעיות לאישוש חשד או להפרכתו. עליו להביא ראיות מוצקות שיוכיחו האם יש דברים בגו או שאולי לא דובים ולא יער.

כאשר אתם מתלבטים בסוגייה כיצד לבחור בלש פרטי חשוב להידרש לנקודות אלה:

  1. בישראל מותר ביצוע מעקב רק על ידי גורמים מורשים ומוסמכים, כפי שמשתמע מחוק החוקרים הפרטיים שהתקבל בשנת 1972.משרד חקירות
  2. עליכם לוודא כי הבלש הפרטי המוצע למד במוסד מורשה, עמד בהצלחה בכל הבחינות, עבר התמחות של שלוש שנים במשרד חקירות מוכר וסיים בהצלחה  את מבחן ההסמכה הסופי מטעם משרד המשפטים.
  3. חשוב לבחור בלש שנמנה עם עובדיו של משרד חקירות מקצועי, שבו  הוא נתון לפיקוחו של מנהל המשרד, ולאחר חמש שנים מורשה לקבל עבודה כחוקר פרטי לכל דבר.
  4. על פי סוג החקירה, מומלץ לשכור את שירותיו של בלש פרטי שיש לו ניסיון בסוג החקירה המבוקשת לדוגמה: איתור נכסים, קיומה של מאהבת, גילוי האזנות סתר, איתור נעדרים, ועוד.
  5. חשוב לוודא כי הבלש מיומן בשימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, בציוד הקלטה וצילום שניתן להסוותו היטב, ציוד להאזנה מרחוק.
  6. שמירה קפדנית אל דיסקרטיות מהווה תנאי הכרחי למיצוי הסיכוי להצלחת הבלש להביא את הראיות הנדרשות.
  7. רצוי ומומלץ לבחור בבלש המכיר היטב את האזור שבו מתבצעת החקירה בכלל ובלש שעובד באזור המגורים שלכם בפרט, יש לכך גם שיקול כלכלי בלתי מבוטל.
  8. מומלץ להתקשר עם משרד המבצע חקירות במגוון תחומים, בארץ ובחו"ל, מעסיק אנשי מקצוע מן המעלה הראשונה, מקיים קשר הדוק עם מוסדות החוק והאכיפה.
  9. משרד הזמין לכם טלפונית 24/7 .
  10.  משרד המצטיין במעקבים, איסוף מודיעין וחקירות פליליות ויכול לספק קבלות על הצלחות.
  11. משרד שיכול לייעץ בנושאי אבטחה וביטחון.
  12.  גם אם אתם סומכים על הכישורים המקצועיים של הבלש חשוב להיפגש עמו לשיחה פנים אל פנים על מנת ליצור קשר בלתי אמצעי, לרכוש את אמונו, וככל שהדבר ניתן מבחינת כללי הפעולה של המשרד לקבל מידע על אופן העבודה שלו.

 

לא פשוט לקבל החלטה על שכירת שירותיו של בלש פרטי, במיוחד כאשר המטרה היא ביצוע מעקב אחרי בן/בת זוג. חשיפת הממצאים עלולה להביך את מי שהבלש מוצא ראיות למעשים שאותם ביקש להצניע, ולגרום להחרפת היחסים ואולי אף לקרע סופי. אבל בשל החשיבות של חשיפת "האקדח המעשן" חשוב ביותר לשכור את שירותיו של בלש מקצועי ומנוסה, אשר לא ייחשף, חלילה, במהלכה של פעולת העיקוב והבילוש. הדרישה והציפייה להוכחה חותכת שתאשש למזמין החקירה את חשדותיו ותצדיק את קיומה מניעות אנשים לפנות אל הבלשים הטובים ביותר.

החקירה ודאי חשובה לכם. יש לכם ציפייה טבעית ומובנת להצלחתה. אתם לא יכולים לאפשר לעצמכם לפנות אל בלשים לא מקצועיים. נשמח להעמיד לרשותכם את טובי הבלשים שלנו לביצוע המעקב והחקירה בכל נושא שהוא ולספק לכם את ההוכחה לחשד שלכם.

 

Related Posts