אם חשבתם כי שירותי חקירות במגזר החרדי אינם דומים לשירותי חקירות במגזר החילוני, הרי טעיתם. הפרטים הנוספים – במאמר שלפניכם.

נהוג לחשוב כי בשל העובדה כי מדובר במגזר הפרטי חקירות של הציבור הדתי מתנהלות קצת אחרת, אבל שירותי חקירות במגזר הדתי מתנהלים די דומה לחקירה פרטית. יחד עם זאת, ההבדל טמון בשיטת החקירה. חוקר פרטי במגזר העסקי עושה שימוש במגוון רחב של שיטות חקירה.

 

ההבדל טמון באורח החיים

כפי שהזכרנו קודם לכן, אורח החיים של  הציבור הדתי הינו אורח חיים קצת אחר. מה הכוונה? מדובר באורח חיים הכולל לא מעט חסמים,  מה שלעיתים גורם לקושי במהלך החקירה. לשאלה מה חוקר פרטי יכול לעשות, התשובה היא להתמודד עם מגוון רחב של מקורות מידי וכן להציג שקלול של הנתונים. בדומה לציבור החילוני גם לציבור הדתי יש אורח חיים דומה.גם שם ניתן ללמוד על נפילות של אנשים בשטח. אמנם מדובר בניסיון של החברה הדתית לשמור על ערכים, ולכן אותו חוקר פרטי צריך להיות מודע לעובדה כי מדובר בפרטים אשר עשוים לגרום להם למבוכה.

 

שימוש בגוי של שבת

אם חשבתם כי חקירות המגזר הדתי מתנהלות אחרת כי הדתיים מנהלים אורח חיים שונה, הרי מדובר בטעות. בדומה למקרים במגזר החילוני, גם כאן ישנם מקרים של בגידות וצריך לדעת כיצד לטפל בהם בצורה הנכונה ביותר.

לשאלה מה חוקר פרטי יכול לעשות, התשובה היא לעשות שימוש במגוון רחב מאד של שיטות עבודה תוך שימוש בכלים ובציוד איכותי. לשאלה האם החקירות נעשות גם בשבת- התשובה היא כן אותן חקירות נעשות גם בשבת כאשר עושים שימוש בגוי של שבת על מנת לא לגרום לשיבוש של תהליכי חקירה.

 

חוקרים מיומנים

 במידה ואתם מגיעים למשרד החקירות של טי.אס.איי לצורך חקירה בנושא בגידות, הרי חשוב מאד לדעת כי משרדנו הינו משרד מקצועי אשר מעסיק את מיטב החוקרים המיומנים ביותר ומכיר את תנאי השטח. חשוב לדעת כי לעיתים לא מתאפשרת גישה ישירה, זאת מסיבות של מרחק ולכן המשרד שלנו עושה שימוש במבחר רחב של אסטרטגיות שונות על מנת לאתר את החשודים. החוקרים המיומנים שלנו יבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר כך שהאנשים אשר עוקבים אחריהם לא ממש ירגישו בזאת ואף ימשיכו בסדר היום שלהם בצורה רגילה מה שיהווה יתרון מאד משמעותי עבור צוות החוקרים.

 

מה חשוב בעת בחירה של חוקר פרטי

בעת בחירה של חוקר פרטי אחד הדברים החשובים ביותר זה הכנת תוכנית עבודה. בדומה לשאר בעלי המקצוע אשר אתם פונים אליהם, אתם הייתם שמחים לדעת כי כאשר אתם מחפשים חוקר פרטי אתם מקבלים את החוקר המקצועי ביותר.

מה הכוונה? חוקר פרטי מקצועי מתחיל את העבודה שלו תוך הסתמכות על תוכנית עבודה. במסגרת אותה תוכנית עבודה הוא בונה את המידע ואוסף את הראיות השונות, זאת במטרה להגיע לאמת. באמצעות תוכנית עבודה הוא למעשה בוחן את כל האפשרויות.

 

שעות לא שגרתיות

אם הזכרנו בעלי מקצועות אחרים, הרי חוקר פרטי עובד גם בשעות לא שגרתיות בהתאם לצורך. אם אתם זקוקים למעקב בשעה לא שגרתית אתם יכולים להיות בטוחים כי יש לכם על מי לסמוך. לא משנה באיזה שעה אתם פונים למשרדנו – אתם יכולים להיות בטוחים כי תמיד תהיה לכם אוזן קשבת ויהיה לכם על מי לסמוך בכל הקשור לנושא החקירה שלכם. צוות המשרד ברשותנו עובד ימים ולילות ולכן אתם יכולים להיות בטוחים כי תיק החקירה שלכם נמצא בידיים טובות מה שמאפשר לכם לישון בשקט.

 

שירות חסוי

משרדנו הינו משרד מקצועי המעניק שירות איכותי. בבואנו לדבר על שירות איכותי, הכוונה היא שירות הנשאר בנינו לבין הלקוחות. אם מדובר על חקירה של בגידה חוקר פרטי מטעמנו לא יוצא את המידע אלא ישאיר את המידע בינו לבין האדם אשר ביקש את החקירה.

חקירות במגזר החרדי

Previous PostNext Post

Related Posts