חוקר פרטי למקרים של חשד בבגידה

כל מי שהיה אי פעם בזוגיות, יאמר לכם כי טבעי לגמרי שבכל מערכת יחסים ישנם משברים. חלקם, אמנם, עשויים להיות חיצוניים ולנבוע כתוצאה מהסביבה או מסיטואציות שאינן באחריות אף אחד משני בני הזוג, אולם, משברים אחרים הינם באחריות (או "באשמת") אחד מבני הזוג או באחריות שניהם. אך אין כל ספק, כי הדבר שעלול להרוס זוגיות, יותר מכל גורם אחר, הוא בגידה.

מתי קיים חשד לבגידה?

אם תחפשו מחקרים על בגידה ברשת, תגלו כי הנתונים סותרים ומבלבלים למדי – מחקר אחד טוען כי נשים בוגדות יותר מגברים, מחקר אחר טוען כי 74% מהגברים טוענים שהיו מנהלים רומן, אם היו מבטיחים להם שלא יתפסו (לעומת 68% מהנשים) וכן הלאה. למרות הנתונים הסותרים, שבה ועולה עובדה מדאיגה ומוצקה אחת – האופציה לבגידה קיימת תמיד, לא משנה עד כמה נדמה לכם שאתם מוגנים ממנה! לכן, סימנים מעוררי חשד, כהסתרת התכתבויות בווטסאפ, בצ'טים או ב-SMS, מהפך דרסטי לא מוסבר במראה החיצוני, שינויים קיצוניים במצב הרוח, התנהגות מסתורית, או, אפילו, עודף גילויי חיבה, צריכים להדליק נורה אדומה ולשלוח אתכם להתייעצות עם בלש פרטי או עם משרד חקירות המתמחה בתחום.

כיצד בגידת בן/בת הזוג יכולה לעזור לכם בנושא גירושין?

אמנם, בגידת בן/בת הזוג פוגעת, בראש ובראשונה, ביחסי האמון הקיימים בין שני בני הזוג, אבל, מעשה הבגידה, במידה וניתן להוכיח אותו, משפיע גם על מעמדם של הצדדים בפני בית הדין, בכל הנוגע לקבלת ההחלטות לפירוק התא המשפחתי שלהן ולחלוקת רכושכם המשותף – פגיעה בזכויות על הרכוש. עפ"י הדין העברי גרידא, למרות שזכויותיו לרכוש של גבר שבגד אינן נפגעות בעת חלוקתו, בעל שיצליח להוכיח כי אשתו בגדה בו (לפי אותו דין) עשוי לנשל אותה כמעט מכל רכוש משותף הקיים להם. כמו כן, על פי אותו דין, בגידתה של אישה גורמת לאובדן זכותה לקבלת תשלום כתובתה, ובזכאותה לקבלת מזונות-אישה (דמי מחייתה, במידה והיא אינה עובדת, שאמורים להיות משולמים לה עד לסיומם של הליכי הגירושין). למרות שבתי הדין הרבניים אינם תמיד פועלים על פי קו מנחה זה, לבגידה יש משמעות מבחינת הכרעת הדין, והיא ממצבת את הבוגד/ת בעמדת נחיתות מבחינת זכויותיו ברכוש, במידה והבגידה תוכח.

מדוע כדאי לשכור חוקר פרטי בגידות?

ראשית, תמיד חשוב לדעת מה מצבכם האמיתי ולא לטמון את הראש בחול. לא נעים להתעורר בוקר אחד ולגלות כי האדם איתו אתם חיים איננו נאמן לכם, ובעוד אתם, בראשכם, מצויים "בזוגיות" שביניכם, הוא כבר, בראשו ובליבו, נמצא במקום "אחר", וזה רק עניין של זמן עד שהוא יקום ויעזוב. שנית, כפי שכתבנו, להוכחת הבגידה באופן מוחלט ישנו משקל בהליכי גירושין, ותחושת הבטן שלכם לכשעצמה אין בה די על מנת ליצור את המשקל הנדרש לצורך זה. עבור חוקר פרטי בגידות הן תחום ההתמחות שלו, וביכולתו להשיג את הנתונים המתאימים כדי להוכיח אותה.

חוקר פרטי בגידות

במה מתמקד חוקר פרטי כאשר הוא חוקר מקרי בגידה?

כאשר בלש פרטי חוקר בגידה, הוא יתמקד במציאת ההוכחות המוצקות לבגידה ויתעד אותן, באופן המיטבי שיאפשר לבן/בת הזוג הנבגד/ת לעשות בהן שימוש בהמשך, בהתאם להחלטה על אופן הפעולה. למשל, חוקר פרטי בצפון העוקב אחר בוגד/ת באזור זה, יכול לצלם ולתעד את כל פעילות הבוגד/ת באזור, בין אם המדובר במפגשים בבתי מלון מסודרים, ובין אם במפגשים חפוזים בחיק הטבע. את כל ההוכחות והעדויות הוא ירכז בתיק, שיאפשר לנבגד/ת לפעול באופן בו יחליט.

Related Posts